Pages

Tuesday, April 3, 2012

Armada : Cinta Itu Buta


[intro] B E C#m F#   A-C 
        B E C#m F#
 

B
 
Salahkah bila aku mencintaimu
 
G#m
 
Dan berharap engkau kan jadi milikku
 
E                                            F#
 
Walau banyak yang bilang kau tak pantas untukku
 

B
 
Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
 
G#m
 
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
 
E                                F#
 
Aku rela berkorban demi cintamu itu
 

E     
 
Biarlah orang berkata apa
 

[chorus]
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
 
B    E     C#m          F#
 
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
 
B    E     C#m     F#
 
oooh ooooo oooh ooooo 
 

B
 
Sayang ku mohon jangan tolak cintaku
 
G#m
 
Jiwa ragaku ini hanya untukkmu
 
E                                F#
 
Aku rela berkorban demi cintamu itu
 

E     
 
Biarlah orang berkata apa
 

[chorus]
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
 
B    E     C#m          F#
 
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
 
B    E     C#m     F#
 
oooh ooooo oooh ooooo 
 

[solo] G#m F# B
 
       G#m F# E F#
 

E
 
Biarlah orang berkata apa
 

B    E     C#m F#
 
oooh ooooo 
 
B    E     C#m F#
 
oooh ooooo 
 

[chorus]
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
 
B    E     C#m          F#
 
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
 
B    E     C#m     F#
 
oooh ooooo oooh ooooo 
 

B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Manusia tiada yang sempurna
 
B    E     C#m       F#
 
oooh ooooo Ku terima kau apa adanya
 
B    E     C#m          F#
 
oooh ooooo Yang penting aku bahagia
 
B    E     C#m     F#
 
oooh ooooo oooh ooooo 
 

E           F#       B
 

Sayang.. cinta itu buta

| Free Bussines? |

0 comments:

Post a Comment